en jawel weer een schilpad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu en jawel weer een schilpad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu

en jawel weer een schilpad

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was een mooie dag voor een roadtrip!
We wilden eerst naar hanauma bay gaan, maar dat was vol......
Dus we konden niet gaan snorkelen in een krater. Morgen nieuwe poging. Daarna verder gereden en een rondje eiland gedaan.
Mooie eilandjes gespot voor de foto's. We zijn china's man hat en turtle island tegen gekomen. En nog wat foto's gemaakt van de natuur en omgeving. Ik denk dat national geographic binnenkort wel contact met mij gaat opnemen ;-). Uiteindelijk zijn we met een kokosnoot op een verlaten strandje belandt en in eens komt er een mega schilpad naar adem happen. Echt volgens mij was dit een hoog bejaard exemplaar...... Hij was echt groot.
Na een tijdje weer verder gereden en een stukje verder zien we heel veel schildpadden. Er liggen op dat stuk grote stukken rots in zee waar iets groens op groeit en blijkbaar zijn ze daar dol op. Die beesten blijven iets magisch hebben..... Zo groot en gracieus als ze zijn.

Verder hebben we het rondje afgemaakt en zijn daarna lekker uiteten gegaan.
Op weg naar het hotel komen we een man tegen met 2 grote blauwe ara's.
Dus als waren toeristen zijn we met de vogels op de foto gegaan.

Straks lekker ons bedje in en de nacht tegemoet treden om morgen weer fris en fruitig aan een nieuwe dag te beginnen.

Alaho lieve mensen

• 16 Juli 2012 - 20:43

Isabel & Robertine :

Aloha! Leuk om na een week jullie verslagen te lezen. Wat een super reis maken jullie toch samen!

Liefs,
    Isabel, Matthijs en Robertine

• 16 Juli 2012 - 22:39

Marian En Romy:

Jullie zien er goed uit op de fotoos! Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.
    Vandaag is het hier echt net herfst, wind regen en niet warm! dat zullen jullie vast niet missen hihi.
    slaap lekker en tot lezens
    kus romy en marian