Hula - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marina Niet - WaarBenJij.nu Hula - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marina Niet - WaarBenJij.nu

Hula

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

18 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag zijn we op Kauai aangekomen. Vlucht ging prima en met 37 minuten zit je van Honolulu in Lihue. We hadden plekken met enorm veel beenruimte ( de rij achter 1st class. We hopen dit ook terug naar Nederland te hebben ;-).
Bij ons hotel aangekomen blijkt dat wij een enorm appartement hebben. Kan zelfs zelf koken ( als ik zin heb).

Maar...... we zijn weer terug in de rust!
Geen sirenes meer van politie en ambulances, maar het ruisen van de wind door de palmbomen.
Net een beetje de buurt verkend en bij een "buurthuis" terecht gekomen.
Morgen om 9 uur moeten we ons daar melden en dan gaan we een Hula les volgen!!!!
Ik vind dit echt enorm leuk, maar Naomi was wat minder enthousiast. Helaas voor haar had ik al geboekt voor 2.
Morgen meer over deze ervaring.

Gister toch nog pearl harbor bezocht. Aan boord geweest van de uss bowfin en het museum bezocht. We zijn niet over de uss Arizona geweest. Die ligt op de bodem, maar daar hebben ze een soort boot met glazen bodem boven liggen. Hiervoor moest je met een boot op excursie en dan hadden we niet zoveel zin in.

Vandaag een bewolkt dagje. Het is wel 28 graden en er staat een lekker windje.
Net even wat boekjes gepakt om te kijken wat we hier kunnen doen en er valt weer genoeg te beleven!

Liefs

• 20 Juli 2012 - 06:17

Marjan:

lieve meiden, wat een geweldige tijd hebben jullie samen en wat een ervaring!!! Marina wat schrijf je leuk, zo ben ik ook een beetje mee op vakantie. En de foto's, het kunnen er wat mij betreft niet genoeg zijn hoor! Marina en Naomi, ik kijk uit naar het volgende verslag. Veel plezier!! liefs Marjan

• 20 Juli 2012 - 13:42

Hendrik:

Foto's en verslagen nodigen erg uit om ook te relaxen en te genieten van het weer...! Volgens mij onwijs gaaf en indrukwekkend om allemaal te zien. Veel plezier en ben erg benieuwd naar jullie Hula ervaring.. :-)