kayak - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marina Niet - WaarBenJij.nu kayak - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marina Niet - WaarBenJij.nu

kayak

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

20 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hierbij een nieuw verslag na een zeer intensief dagje, maar laten we beginnen bij gister.

Gister 9 uur hebben wij ons gemeld voor onze hulales en wat was dat leuk.
We hebben de basis passen en een dansje geleerd. Aan het eind van de les zat de dans er goed in en hebben we het een paar keer achter elkaar gedaan.
En nee het was niet in rieten rokje met kokosnoten bh, maar gewoon in onze eigen kleding.
Naast ons waren ze bezig met ukelele les. Lijkt me ook leuk, maar we zijn al druk genoeg ;-).

Daarna richting het noorden gereden. Prachtige stranden en mooie bergen gezien. Even uitgerust op strand en daarna weer terug naar het appartement.

Vandaag zijn wij zeer actief geweest ( echt waar).
We zijn de rivier op gegaan met een kayak. Daarna hebben we een stuk gelopen door de natuur ( en nee dat was niet makkelijk). Voelde mij bijna een soort van avonturier. Lopen over rotsen, door hoog gras heen, door riviertjes....... Zeg maar wat je in tour of duty ziet, maar dan zonder geweer en vijand.
Maar dat lopen was niet voor niets, want uiteindelijk kwamen we bij een waterval aan. Daar hebben we gepicknickt en gezwommen op heilige grond.
Daarna weer terug door de natuur naar onze kayak om met de kayak weer terug te gaan naar de haven.
Terug hadden we wind tegen en dat was erg fijn. Dan kayak je een stuk beter dan met wind mee :-).

Nu even ontspannen op het balkon en straks tortilla's maken. Dan denk ik vroeg ons mandje in, want we zijn gesloopt haha.

Morgen krijgen we surfles in Hanalei bay. Ben erg benieuwd naar hoe wij dat in uitvoering gaan brengen.

Degene die straks ik Noordwijk gaan vechten tegen de zee wens ik veel succes!!!!!

Liefs uit Kapa'a, Kauai

• 21 Juli 2012 - 07:13

Craig:

Wow! Nu ben ik echt jaloersr! Leuke verslagen Marina, wij leven ook mee! Naomi moest zeker aan al die survival programmas denken die wij samen kijken op Discovery. Veel plezier met surfen!

Liefs van ons.

• 22 Juli 2012 - 07:23

Robertine & Isabel:

Whaaa, wat hebben jullie het toch zwaar daar :)) Dansen zonder hoelarokje en bijbehornede kokosnoten, wandelen, kayaken met wind mee en dan terug tegen...dramatisch heerlijk luxe-problemen :)
    Jullie zijn nu vast aan het bijkomen van de surfles...ik verwacht een uitgebreide foto-reportage haha.

Liefs van ons!

• 22 Juli 2012 - 12:24

Fam A Den Hartog:

We hebben jullie kaart ontvangen!
    Erg leuk en we zien dat jullie het erg naar je zin hebben. Pa vind de postzegel het mooiste van allemaal.

Groetsjes uit Utrecht