wat zwemt er nou voorbij??? - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu wat zwemt er nou voorbij??? - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu

wat zwemt er nou voorbij???

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Zo, we zitten lekker op het balkon na te genieten van een rustig dagje.

Vanochtend wilde we naar "ons" strandje gaan, maar vanwege een kayak wedstrijd konden we niet lekker liggen. Tja wat doe je dan......
We zijn een stuk gaan wandelen langs de kust. Terwijl we kijken hoe de golven op de rotsen slaan hoor ik eens MAM, MAM MOET JE KIJKEN! Ik moest eerst even van de schrik bekomen ( Naomi schreeuwde nogal) maar ben gaan kijken.
En ja hoor recht voor ons zwemt een zeeschilpad voorbij. Lekker op zijn gemak door de golven. Mooi om te zien!
Daarna lekker verder gewandeld langs allerlei parkjes waar je op moest passen voor vallende kokosnoten en daarna langs wat winkeltjes gegaan.
En....... We hebben een helikopter vlucht geboekt. Maandag gaan we eerst met de auto naar Hilo en van daar gaan we met de helikopter over vulkanen en watervallen vliegen! We gaan in een helikopter zonder deuren zodat we optimaal kunnen genieten. Alleen een nadeel je mag alleen met schoenen in de helikopter en laten wij die nou net niet hebben. Vanuit ons motto " travel light want des te meer kunnen we kopen" hebben wij alleen slippers meegenomen. The big island is nou niet echt shopping walhalla dus zoveel hebben we nog niet gekocht.
Als tip kregen we de wallmart. Schoenen voor weinig. Dus wij hebben nu beide niet de meest hippe witte gympen gekocht, maar ja je moet iets. Voor 5 dollar per paar maakt het ook niet echt uit natuurlijk. Soms mag iets best praktisch zijn ipv leuk.

Morgen gaan we naar een strandje wat tot de top 10 van de wereld of Hawaii ( was niet echt goed aan het luisteren naar de vrouw van de lokale vvv) behoort. Ben benieuwd.

Vandaag weer wat fotootjes om jullie mee te laten genieten van de omgeving.

Liefs

• 08 Juli 2012 - 08:44

Robertine & Isabel:

Wauw, jullie zijn goed bezig zeg ! Heel bijzonder moet dat zijn om een zeeschildpad te zien borstcrawlen in de golven :) Maak wel ff een foto van jullie hippe helicopter-outfit hé :) Morgenvroeg stappen wij in het vliegtuig. We nemen de laptop mee dus we blijven jullie volgen.

Liefs van ons en van Marit!

• 11 Juli 2012 - 08:31

Margriet:

Hallo daar, tja verschil moet er zijn,hier valt de regen met bakken uit de lucht, daar de cocosnoten, kies ik toch liever voor de cocosnoten. Heb je daar dan speciale plu's voor of lopen jullie met een pannendeksel boven je hoofd?