Oahu - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu Oahu - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marina Niet - WaarBenJij.nu

Oahu

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een nieuw verslag vanaf een ander eiland.
Vanochtend zijn we van the big island naar oahu gevlogen en wat een cultuurshock was dat!!!
Waar het op het grote eiland vooral rust en ontspanning was, is het hier drukte en bedrijvigheid. Bij de car rental voor de zekerheid een Tom Tom gehuurd en die hadden we ook echt nodig ( en zelfs met de tom tom reed ik nog verkeerd).
Zoals de Costa Brava voor Spanje is is waikiki voor Hawaï.
Net lekker over de boulevard van waikiki beach gelopen en de vele winkeltjes bekeken en nu zijn we terug bij het hotel en is Naomi in het zwembad gedoken.
Plannen voor deze zijn: veel op strand liggen, Pearl Harbor en een luau bezoeken.
Af en toe ook een beetje shoppen, maar dat spreekt voor zich ;-)

Ik sluit af met een foto van waikiki beach ( waar je moet oppassen dat je elkaar niet raakt met je surfboard)